Wij willen u altijd goed en snel van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat onze dienstverlening soms niet helemaal is zoals u wenst. In dat geval zoeken wij, samen met u, naar een oplossing.

Wat doen wij met uw klacht?

Wij doen er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Uw klacht is voor ons een aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening moeten aanpassen of verder kunnen verbeteren.

Waar kunt u terecht?

Telefonisch

U kunt contact opnemen met de directie van Techniek Nederland Verzekeringen op 088 543 2717.

Klachtenformulier

Klachten­formulier

Ik ben



Uw klacht

Mijn klacht betreft
Op welk polisnummer heeft uw klacht betrekking?

Schriftelijk

U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen bij Techniek Nederland Verzekeringen, t.a.v. de directie, Korenmolenlaan 4, 3447 GG in Woerden.

Bent u nog niet tevreden?

De ervaring leert dat de meeste klachten naar volle tevredenheid worden afgehandeld. Mochten wij er samen niet uitkomen, dan kunt u met uw klacht terecht bij het Klachteninstituut financiƫle dienstverlening, postbus 93257, 2509 AN Den Haag, www.kifid.nl. U kunt zich daarnaast tot de Burgerlijke Rechter wenden.