Ook eind 2020 hebben we een klanttevredenheidsonderzoek uit laten voeren door Integron. De belangrijkste
resultaten uit het onderzoek zijn het algemene rapportcijfer en de Nett Promotor Score (NPS). De NPS is het
percentage klanten dat aangeeft je bedrijf bij anderen te willen promoten, min degene die dat niet zullen doen. Het percentage klanten dat hierin neutraal is, telt niet mee.

Het rapportcijfer ligt net iets hoger dan vorig jaar (8,0) en, net als bij het vorige onderzoek, hoger dan het landelijk gemiddelde voor financiële dienstverleners (7,6). ‘Uiteraard zijn wij daar best trots op’, aldus  directeur Hans Stolwijk. Op nagenoeg alle onderdelen (accountmanagement, binnendienst, schadebehandeling, informatieverstrekking en waarde voor uw geld) scoren wij een 7,5 of hoger. Het cijfer voor onze  klachtenafhandeling is het meest gestegen van een 4,4 naar een 6,1. Het is een continue verbeter proces,  waaraan we keihard blijven werken. We blijven jaarlijks dit waardevolle onderzoek uitvoeren onder onze relaties. Hopelijk doet u volgend jaar ook mee!